Granollers, 22 de febrer de 2016.- Comerco, la línia de negoci de cash&carry de Covalco, ha creat un nou producte promocional que es coneix com a club6D. Iniciada el passat mes de desembre i amb una durada de 12 mesos, aquesta promoció va dirigida a tots els seus clients i s’accedeix a través del seu web en la plataforma del qual el client, mitjançant un senzill tràmit, activa el seu compte particular.
L’empresa informa que són pioners en aquest tipus de promoció ja que totes les compres que realitzi el client, es converteixen automàticament en punts que es van acumulant i que podrà anar canviant per diferents productes o seguir sumant-los fins que acabi la promoció.
S’ofereix un catàleg amb més de 100 regals entre els quals destaca l’últim en tecnologia com Smartphones i Smart tv. Després de poc més de dos mesos d’haver-se iniciat aquesta promoció, l’empresa està satisfeta amb els resultats que s’estan obtenint ja que, a dia d’avui, s’han superant els objectius traçats inicialment.
Actualment Comerco compta amb 62 establiments cash & carry que sumen un total de 104.855 metres quadrats de superfície.
Per a més informació www.comerco.es www.comerco.es