Granollers, 22 de juny de 2017.

  • Vint-i-tres centres distribuïts entre les diferents ensenyes del Grup s’han obert als dos últims mesos i se sumen als més de 1.000 de punts de venda existents.
  • Grup HD Covalco se situa com a líder del sector en l’àmbit nacional pel que fa a qualitat i servei es refereix.

Grup HD Covalco accelera el ritme de creixement i obertura entre els mesos de maig i juny 23 nous punts de venda distribuïts pel territori nacional. L’ensenya líder és Coaliment Compra Saludable amb nou centres, seguida per Supersur (7), Trady’s (6) i Comarket (1).

Durant el primer semestre de 2017 s’han incorporat a la xarxa de botigues 39 punts de venda dels quals 23 són els que s’han obert en aquests dos últims mesos, accelerant així el ritme de creixement de la companyia. Mallorca, Còrdova, Granada, Cantàbria, Barcelona, Tarragona, Saragossa són algunes de les zones ha inaugurat una de les seves ensenyes, sumant-se als més de 1.000 punts de venda.

“Hi ha dos punts clau que ens permeten tenir cada vegada més clients satisfets. En primer lloc, som l’únic operador que gràcies a l’experiència i la confiança de més de 5.000 clients podem assegurar una rendibilitat per contracte. D’altra banda, som una empresa amb focus nacional però actuació local que ens permet oferir els millors assortiments regionals possibles” declara Hugo Ochoa, Director d’Expansió del Grup.

El creixement de Grup HD Covalco ha mantingut un ritme constant, sempre fidels als principis bàsics del Grup. L’any passat, la companyia va superar les 80 obertures. Aquest creixement ha estat possible gràcies a la confiança dels clients, fruit de l’excel·lent nivell de servei i compromís amb ells. Ara com ara l’empresa compta amb 10 plataformes logístiques distribuïdes per tot el territori que permeten donar un servei àgil en quasi totes les províncies espanyoles. Per al 2017 s’espera poder començar a contribuir a l’èxit de més de 100 noves botigues.