Granollers, 22 de maig de 2018.-
En la primera setmana de funcionament, la APP ja va comptar amb més de 2.000 descàrregues.
El Grup HD Covalco sempre atent a les noves tecnologies, irromp amb força al món del Big Data i llança el Club Comerco. Un club de fidelització per als clients de la seva ensenya de cash&carry, Comerco, destinada a professionals de l’hostaleria i l’alimentació.
El Club Comerco neix amb l’objectiu de beneficiar a tots els clients de Comerco, gaudint d’un llarg llistat de promocions i descomptes personalitzats. Tots els clients de Comerco passen a formar part, automàticament del Club.
El Grup HD Covalco ha pensat, com sempre a ajudar al seu client, dedicat 100% al seu negoci i buscant la màxima rendibilitat del mateix. Per això, la APP Club Comerco és exclusiva per a clients de Comerco i té una navegació molt intuïtiva, alhora que compta amb les últimes novetats tecnològiques disponibles para iOS i Android.
El Director de Màrqueting de la companyia i responsable dels projectes de digitalització del Grup, Daniel Ricart afirma “La creació del Club Comerco ha suposat una important inversió de recursos amb l’únic objectiu de beneficiar a tots els nostres clients a través d’ofertes i promocions personalitzades que li ajudaran a millorar la rendibilitat del seu negoci. A cada client se li oferirà el que l’anàlisi detecti que més li pot ajudar”.
El Club Comerco ha tingut una molt bona acceptació entre els clients, un exemple és l’excel·lent resultat de descàrregues de la APP, aconseguint un 20% de penetració. El llançament pilot del Club Comerco es va realitzar en 6 centres i actualment ja està disponible a tots els Comerco del territori nacional exceptuant la zona sud.
Comerco és l’ensenya de cash&carry del Grup HD Covalco. Actualment capdavanter a Espanya quant a nombre de centres.