LA NOSTRA HISTÒRIA
La nostra història es remunta a fa més de 80 anys i des de llavors hem estat en constant expansió
gràcies a la confiança dels nostres clients.
Avui dia som una de les referències al mercat minorista i majorista a Espanya.
Principals fites del grup
1930

El seu fundador, Josep Saperas Martí, comença l’activitat en un petit establiment d’ultramarins de Granollers (Barcelona).
1972

Amplia el seu negoci adquirint diversos comerços sota el nom Comercial Saperas i distribuint als establiments Végé.
1979

S’unifiquen tots els establiments de Comercial Saperas sota la marca Coaliment.
1979-1982

Amplia la seva cobertura adquirint la cadena de supermercats Centi. Poc després neixen les ensenyes Timy’s, Cronos i Bon Mercat convertint-se així en uns dels majors distribuïdors d’alimentació de Catalunya.
1995

Neix l’Holding de Distribució (HD) Covalco S.A. des d’on se centralitzaran l’expansió i la millora del servei als clients.
1996

Neix la marca pròpia Coaliment que juntament amb la ja establerta marca Cascales, passen a reforçar l’assortiment de referències.
1998

Comença a donar cobertura nacional adquirint la societat Central Distribuïdora Sarrió, passant-se a cridar Coaliment València donant servei a tota la zona de Llevant.
2000

S’associa amb la societat Castillo del Barrio, passant-se a anomenar Coaliment Andalusia. Amplia la seva cobertura en tota la zona sud amb l’ensenya Bon Mercat.
2003

Adquireix un centenar de supermercats franquiciats i cash&carry, a més d’una plataforma logística situada a Terol. Coaliment Aragó passa a cobrir gran part de la zona centre d’Espanya.
2004

Adquireix el 100% de la societat Curiel i Díaz. Feia el 2007 passarà a cridar-se Coaliment Castella. Reforçant així la seva presència a la zona centro d’Espanya.
2006_cat

Adquireix la cadena d’alimentació aragonesa 7 Alimentació 7. A més, obre la nova plataforma logística de Riudoms (Tarragona).
2008

S’integra en IFA Española. El Grup inicia el projecte denominat “Compra saludable” amb la finalitat d’apostar per la salut com a element diferenciador.
2010-2012

Reforma els seus centres cash&carry, passant de “Bonmercat” a la nova ensenya “Comerco” i focalitzant-se en el canal hostaleria.
2013

Neix una nova ensenya, Tradys, apostant pel concepte de proximitat i conveniència i decideix créixer a la zona centre. Tanca l’any amb prop de 80 noves obertures en el segment de supermercats.
2014

Adquireix la cadena de distribució andalusa Caro Ruiz. Operació que posiciona al grup com a líder a la zona d’Andalusia.
2015

Neix Comarket, un nou concepte de cash obert a tots els públics. Realitza un total de 9 obertures repartides entre la zona de València, Catalunya, Sevilla i Guadalajara.
2017

Durant aquest any el grup contínua el seu pla d’expansió augmentant el nombre de tendes i clients.
2018

Neix Vitem&Co, un nou concepte de supermercat on pots realitzar una compra saludable tant per a tu com para la teva butxaca.